🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمای بزرگ

(ثبت: 261816) تیر 22, 1402 
نیمای بزرگ

در سرزمین راز

می افتم

بیش تر

به یادت

در جاده ی “هراز”

سه راهی “بَلَده”، رو به سوی “نور”

بر فراز، سرفراز، در راز و نیاز

“نیما”ی بزرگ(!)

 

 

 

نظرها 10 
  1. تیر 22, 1402

    درود و آفرین‌عا

  2. مينا امينی

    تیر 22, 1402

    درودها بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری
    🌼🌼🌼

  3. فیروزه سمیعی

    تیر 22, 1402

    درودتان باد جناب استاد رضاپور ادیب گرانقدر 🌞
    زیبا انتخابی از نیمای بزرگ به اشتراک گذاشته اید ✨🍃⁦☘️⁩🌷
    زنده باد،👏👏👏⁦☘️⁩🍃🌹🌺🌸

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 22, 1402

      درود و سپاس تان سرکار خانم سمیعی گرانقدر
      خداوند، یار و نگهدارتان ❤️🙏

  4. سینا دژآگه

    تیر 22, 1402

    سلام و عرض ادب جناب رضاپور ارجمند
    در وصف نیمای نوپرداز و بزرگ. زیبا بود.
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 22, 1402

      سلام و عرض ادب و ارادت
      جناب دژآگه عزیز
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا ❤️🙏

  5. شیما رحمانی

    تیر 23, 1402

    درود بر شما👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا