🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمه خیز – نیمه خواب

(ثبت: 208942) فروردین 3, 1398 

رنگ هایِ نسبتا خفیفِ خاص
لای شاخ و برگ های سر زده به اوج ِ آسِمان
در تبادلِ نسیم و آفتاب
بازی ِ عجیب ِ لاجورد و ارغوان:

ساعت ِ نوشتن است

من صدای ضمنی ِ تو را
از غریو ِ موج های گاه نیمه خیز –
گاه نیمه خواب
بارها و بارها شنیده ام
خنده های شاد و کودکانه ی تو را
مثل درکِ کاملِ ظرافتِ زبانِ مادری
در رساییِ تمامِ لحن ها و قصه های رود
دیده ام:

ساعتِ نوشتن است

در ورایِ .. سلسله – مناظر ِ … پُر از
زندگی و مرگ،
کاغذِ سفیدِ من …
بینِ طیفِ رنگ های نسبتا غلیظ
لای شاخ و برگ های سر زده به اوجِ آسمان
اسیرِ توست
من خرابِ چشم های مثلِ زهره روشنِ تو ام

ساعت حضور ذهن آب ها….
ساعتِ نوشتن است….

دوم شهریور نود و پنج

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و عرض ادب خدمت شما شاعر عزیز
    شعر زیبایی بود
    سال خوبی پر از سلامتی و موفقیت برایتان آرزومندم
    🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا