🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمه پنهان را طلب از روزگار

(ثبت: 220196) بهمن 1, 1398 

 

خانه ارواحی چرا غمگین دلا
مرهمی باشد دوایی ، ماجرا

از دری دیوارِ پیکر ، رؤیتی
رو به ویرانی خرابی ها نما

در خرابی گوشه ای جغدی ببین
گر مصیبت بار غمگین گوئیا

بشنوم یک لحظه ای آوای او
باوری عینی قدر باشد قضا

در کفی اقبال بینم هر کسی
هر کسی را آرزویی برملا

با درونی حس هایی روبرو
عطر آگین همچو گل ها هر کجا

همچو آن دیوانه ای مجنون هوا
گر مجاز عشقی برایم شد روا

نیمه پنهان را طلب از روزگار
یاد ایامی کنم صلحی ، صفا

گر چه از اویی به جانب او روان
ترک منزل را بقایی با فنا

با کبر سنّی که حاصل تجربت
دوره ایامی بشد طی والیا

ولی اله بایبوردی

14 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام محضر استاد عزیز
    جناب آقای بایبوردی
    بسیار عالی بود
    تحسین برانگیز و بسیار پر معنی سروده اید
    ـــــــــــــــــ

    در کفی اقبال بینم هر کسی
    هر کسی را آرزویی برملا

    با درونی حس هایی روبرو
    عطر آگین همچو گل ها هر کجا

    دست مریزاد
    🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رضائی گرانمهر

      سپاس از همراهی تان با دیدگاه بسیار ارزشمندتان

      شادکام باشید

      در پناه حق

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا