🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ن والقلم

(ثبت: 230224) مرداد 17, 1399 

 

دستها قلم شده
مایسطرون به زیر پا
دیگر هیچ خدایی
قلم سوگند می خورد آیا؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. موسی ظهوری آرام

    مرداد 17, 1399

    با سلام و عرض پوزش در ابتدای سطر آخر «به»از قلم افتاده
    دستها قلم شده
    مایسطرون به زیر پا
    دیگر هیچ خدایی
    به قلم سوگند می خورد آیا

  2. علی معصومی

    مرداد 17, 1399

    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا