🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۳

(ثبت: 237858) فروردین 18, 1400 

 

موهایم را که کوتاه کردند؛
قلب من به کنار،
با بُغضِ «گُل‌سرم»
–چه کنم؟!

#رها_فلاحی

 

 

 

 

نظرها
  1. عبدالرحمن حواشی

    فروردین 18, 1400

    آفرین💐

  2. علی معصومی

    فروردین 18, 1400

    🌿👏👏👏
    سلام و آفرین
    ◇◇◇
    اگر وقت داشتی
    کتاب دیوان خانم پروین اعتصامی را بخوان

  3. مدینه ترکاشوند

    فروردین 20, 1400

    احسنت
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1400

    🌹🌹🌹

  5. سعید فلاحی

    اردیبهشت 2, 1400

    درود بیکران

    ایام به کام

    سروده ی زیبایتان تحسین برانگیز است

    احسنت

    👏👏👏👏

  6. عباس فلاحی

    اردیبهشت 14, 1400

    سلام

    بسیار زیبا

    احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا