🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱۷

(ثبت: 240733) تیر 31, 1400 

#هاشور

در ناگهانِ باغچه،
آفتابگردانی شُکفت وُ،
دیدم:
–[نورِ خدا] بود!

#رها_فلاحی

 

 

 

نظرها
  1. لیلا طیبی

    مرداد 21, 1400

    احسنت

    آفرین

    👏👏👏👏👏🌹

  2. فاطمه عسگرپور

    شهریور 1, 1400

    درود

    👏👏👏👏👏👏

  3. مسیب عبدلپور

    شهریور 1, 1400

    سلام

    احسنت بر شما

    👏👏👏👏👏👏👏🌹

  4. کوروش طالقانی

    شهریور 1, 1400

    درودتان

    احسنت
    دستمریزاد

    👏🙏👏

    لذت بردم

  5. حسن

    فروردین 25, 1401

    خیلی زیبا
    🙏👏🌹❤️در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا