🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هبوط

(ثبت: 3341) بهمن 21, 1395 

بسمه تعالی

در میان یادها یاد تو را گم کرده ام
از همان روزی که در دل یاد مردم کرده ام

من به شوق جنتت لبهای خود را دوختم
از خودت راندی مرا چون فکر گندم کرده ام

حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 14 
  1. مهران اسدپور

    بهمن 22, 1395

    درودهاااا…

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 23, 1395

    درود بر شما جناب حامی عزیز

    خدا به همراهتان

    زنده باشید

    • حامد علی بیگی

      بهمن 23, 1395

      درود بی کران بر شما جناب مهدی پور عزیز

      اجرتون با خدا

      و من الله توفیق

  3. طارق خراسانی

    بهمن 23, 1395

    سلام و درود بر جناب حامی

    بسیار زیبا و نغز

    در پناه خدا سلامت باشید

    • حامد علی بیگی

      بهمن 23, 1395

      سلام و درود بر جناب طارق پدر عزیز

      ممنون از لطفتون

      و من الله توفیق

  4. درود بر بلندای اندیشه شما شاعر جوان

    قلمتان پیوسته نویسا

  5. سیدعلی مجیدی

    بهمن 23, 1395

    درود بر شعر زیبایتان در پناه خدا باشی

  6. محمدرضا جعفری

    بهمن 26, 1395

    درود گرانقدر ..ماشاالله /////////// موفق باشید ان شاالله تعالی…..

  7. آشنا

    اسفند 15, 1395

    درود بر شما….
    بسیار عالی بود…..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا