🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هجران کشیده عشقی وصلی کند تمنّا

(ثبت: 221451) بهمن 23, 1398 

 

با نغمه ای فراخوان چون بلبلی نمایان
عاشق درونِ باغی همراه با عزیزان

بالای شاخه ای را کردش نگاه جانا
زیبا پریوشی را رو شاخه دید گریان

تنها نشسته نالد اطراف را نگاهی
باران چو قطره نم نم از گوشه چشم ریزان

با چشمِ اشک باران با جلوه ای چه زیبا
معشوق را چه حاجت در وصل یا که هجران

هجران کشیده عشقی وصلی کند تمنّا
با وصل شادمانی در گوشه ای نه پنهان

هر چند باغ رضوان معشوقه در کنارم
همراه با عزیزان سیری کنم سبک جان

از عشق گوی ما را ، ما را تو رهنمایی
آن سمت باغ رضوان چشم انتظار مهمان

ما را به آن سرایی والی تو رهنمایی
لب حوض رؤیتی خود در باغ همچو رضوان

ولی اله بایبوردی

03 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حامی شریبی

    بهمن 23, 1398

    از عشق گوی ما را ، ما را تو رهنمایی
    آن سمت باغ رضوان چشم انتظار مهمان
    ما را به آن سرایی والی تو رهنمایی
    لب حوض رؤیتی خود در باغ همچو رضوان
    _____________________
    زیبایی و شاعرانه در کل سروده اشکار و بسیار قوی اجرا شده
    ولی قیام شعر در این بخش است
    درودتان باد
    جناب استاد بایبوردی گرامی و نازنین قلم مهرت درخشان باد 🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 23, 1398

      سلام

      استاد مهرآفرین جناب شریبی والا مهر

      سپاس از دیدگاه بسیار ارزشمندتان

      شادکام باشید

      پایدار باشید به مهر

      🌹🌹🌹🌷🌹🌹🌹

  2. سمیه صباح

    بهمن 23, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    استاد بایبوردی گرامی

    بسیار زیبا است.
    درود بر شما🌺🍃🌸

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 24, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🍃🍃🍃🌿🍃🍃🍃

  3. سلام و درود
    بزرگوار استادم
    جناب بایبوردی عزیز
    زیبا و موزون سروده اید

    و چه قالبی زیبا و آشنا
    با آهنگی دلنشین

    با چشمِ اشک باران با جلوه ای چه زیبا
    معشوق را چه حاجت در وصل یا که هجران

    مرحبا ، دلمریزاد

    یا علی ع

    🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 24, 1398

      سلام

      استاد مهر آفرین جناب رضائی بزرگوار

      سپاس از دیدگاه پر از مهرتان

      ممنون

      پایدار باشید

      🌷🌷🌷🌸🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا