🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هدیه

(ثبت: 6676) شهریور 27, 1397 

 

لبخندی بی حضور
مرا به باغی سپرد
که ملکوتش
جز از برای زیبایی سخن نگفت
نه شعر
نه چراغ
هدیتی بود
که وقت نماز شکسته عشق
بر من فرود آمد
و ناتمامم گذاشت…

#فریبا_نوری
سال 1393( از مجموعه خون، راه، عشق)

***

27 شهریور ،
روز شعر و ادب فارسی را
به همه ی شاعران عزیز سایت تبریک می گویم.

با درود و احترام