🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر نهالی، داستانی دارد از دنیای تو!

(ثبت: 240720) مرداد 17, 1400 

 

گوش گردون، باز، از جادوگر نجوای تو!
روی هر موجود، جادو می کند هرجای تو!

آب، از پاکی نمی بیند کسی، همپای تو!
باد، دستش کوته، از گیسوی بی همتای تو!

کهکشان، بهت آمده، از دیدن پهنای تو!
روشنایی، داستان ها دارد از شبهای تو!

لاله باران، کوی ما، از آتش گرمای تو !
کوهساران، چشمه باران ! از دم سرمای تو !

کور، کی بینا شود، از هیبت رویای تو ؟!
قطره ،کی جا، می کند در دل،، دل دریای تو؟!

گرچه پنهان نیست دنیا ی نم دریای تو!
غرق کن، بهزاد، تا پیدا کند ژرفای تو ؟!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 17, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿

    • بهزاد کورش

      مرداد 23, 1400

      سلام و درود. سپاس خانم ایرانپور

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا