🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پناه بر خدا از عشق های خیالی!

(ثبت: 241008) مرداد 24, 1400 

 

پناه بر خدا؛
از عشق های خیالی!
آنگاه که، خرامان خرامان،
بر روی خالصانه ترین خواهش ها بخرامد!
پناه از شب؛
آنگاه که شیشه ی احساس کودکی،
به موازات شوربختی و تنهایی،
از سنگریز سینه ی
سوداگری، ترک بردارد !
پناه از شیطان ؛
آن شامگاه که ،
بر روی چشمانی خونبار،
لبخند خدایان بنشاند تا
از نگاه فرشته ای، خون ببارد !
پناه از ناز دریا ؛
آنگاه که با هزار ترفند، از هزار کرانه،
بر، احساس بی ریاترین پا می گذارد تا
انعکاس شکستن آب، تکرار شود!

افسوس که آدمیت، فاتحانه،
با مویه های حریف می بالد !
دریغا که انسانیت، با
رنجش دلها، پرواز می کند!
حاشا که شاعرانه؛
رشک ها در پشت اشک ها را
عشق می نامیم !
دردا که رندانه،
پوشش های پوشالی اشتیاق را،
با عشوه و اشک،
نقاشی می کنیم!
آنکه با، لوندی دوستت دارد،
بازیگری؛ ترفندبازی؛ تاجری ماهر است !
ساعتی ست که ازپی خواهشی آمده !
سوداگری ست که
خیانت به بار آورده !
شیفتگان عشق، چه ساده گفته اند:
کدام کودک ، که نداند عشق چیست!
آنچه هرگز نیاموختیم،
تاب آوردن و برتابیدن است!
انگار، خدایان خالی از خیال،
هرگز، در دنیای ما زاده نمی شوند!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    شهریور 1, 1400

    سلام ودرود برشما شاعرزیبا قلم احسنت بسیارزیبا لذت بردم پویا وبرقرارباشید گرامی

    • بهزاد کورش

      شهریور 1, 1400

      سلام ودرود سرکار خانم ترکاشوند. سپاس از نگاه محب آمیزتان. پایدار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا