🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر چه را خواهی خری جز عشق را

(ثبت: 221262) بهمن 9, 1398 
هر چه را خواهی خری جز عشق را

 

خانه با پولی خریداری دلا
آشیانی را طلب آرام جا

رختخوابی را فراهم جانِ من
گر چه اسبابی به دور از خواب ها

ساعتی را می خری دور از زمان
بهترین ساعت به دیواری نما

آن مقامی را تصاحب در جهان
دور از هر احترامی برملا

با خریداری کتابی رؤیتی
دانشی را اخذ لا بی رهنما

درد داری گر به دارویی علاج
گاه درمانی نه جانا ، ماجرا

قلب را با هر چه خواهی ای ولی
هر چه را خواهی خری جز عشق را

ولی اله بایبوردی

27 / 10 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    بهمن 9, 1398

    سلام
    واقعا عشق خریدنی نیست استاد
    احسنت

    • سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      ممنون از دیدگاه با ارزشمندتان

      در پناه حق

      شادکام باشید

      🍃🍃🍃🌸🌺🌸🍃🍃🍃

  2. عشق هم خریدنی است استاد سلام…

    سنگی هیچ
    بر سنگی بند نیست
    چشم ما خطا می بیند!

    پ………

    • سلام

      استاد ارجمند جناب ترکمان عزیز

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از نگاه زیبایتان

      در ضمن من باب یاد آوری :

      خانه با اسباب آلات ، بهترین ساعت گرانقیمت ، مقام ، مکتوبات دنیا ، درد با

      دارو ، اعضای هر یک آدمی با ثروت قابل دسترسی است ؛ امّا : خواب آرام ،

      زمان ، احترام ، دانش ، درمان ، عشق و …. با ثروت خریدنی نیست …

      هر چند که خطا کاران عشق مجازی همه چیز را با ثروت می سنجند …

      تقدیمی :💐

      گر خطایی چشم را ، دل شد گواه
      با گواهی دل ، به دور از هر گناه

      چشم را درویش کن تا بنگری
      جلوه زیبا ، رویِ زیبا را نگاه

      ولی اله بایبوردی

      09 / 11 / 1398

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1398

    سلام و احترام،
    از شما بزرگوار دعوت می شود تا با نقد و رأی خود،
    (ادامه ی ) کارگاه سوم را رونقی بیش تر ببخشید.
    سپاس
    http://sherepaak.com/221513/—

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رضاپور گرامی

      دستمریزاد استاد

      سپاس

      نقد سازنده بزرگواران را ارج می نهیم…

      در پناه ایزد منّان

      🌈🌈🌸🌸🌺🌸🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا