🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر چه که بادا

(ثبت: 211392) تیر 13, 1398 

بسکه رخسار تو را محو تمنّا شده ایم
در نگاهِ همگان واله و رسوا شده ایم

ای نسیم سحر از جانب کوی تو وَزان
ما به امید تو آواره ی صحرا شده ایم

می طراود ز گلستان صفا بوی رُخت
عابر کوچه آن خوبِ دل آرا شده ایم

در ازل بود و نبود همه عالم شده ای
بطفیل تو در این دایره پیدا شده ایم

گرچه تضمین بهشتم نکند توشه عمر
ما به دنبال شما ساکن دنیا شده ایم

بفدایت شوم ای نرگس آلوده بخواب
غمزه ی ناز تو را غرق تماشا شده ایم

گو به معصومی اگر نیمه نگاهی بکند
فارع از واهمه هرچه که بادا شده ایم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود استاد معصومی عزیز

    دستمریزاد و دل نمیراد

    بفدایت شوم ای نرگس آلوده بخواب
    غمزه ی ناز تو را غرق تماشا شده ایم

    🌸🌸🌷🌷🌸🌸🌈

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 13, 1398

    میلاد حضرت معصومه بر شما جناب معصومی، مبارک باد🌺🌺🌺

  3. فریبا نوری

    تیر 13, 1398

    درود بر استاد عزیز و گرامی ام
    استاد غزل های ناب و سرشار از خلوص عارفانه در والگی و شیدایی انتظار

    غمزه ی ناز تو را غرق تماشا شده ایم

    🌹🌹🌹👏👏👏🌹🌹🌹

  4. رسول رشیدی راد

    تیر 15, 1398

    ❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا