🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هفت وادی بحر را سیری دلا

(ثبت: 221414) بهمن 18, 1398 

 

1

شاهدان زیبایِ عالم را گواه
با شهادت لاله ای دور از گناه

روزِ رستاخیز را یاد آوری
فارغ از مجمع به پیرامون نگاه

2

یونسی گشتم سیاحت بحر را
هفت وادی بحر را سیری دلا

برکه ای ، گودال آبی هر کجا
هر کجا باشم به همراهم خدا

3

در تجلّی از دری دیوارها
هر چه در هستی بدانی از خدا

پرتوی از نور را جانا نگاه
رقص رقصان پای کوبان ذرّه را

4

تنگ دل گشتم کجایی ای رها
منتظر ماندم چه کاری لحظه را

سبز شد در زیر پایم گلشنی
بی تو هر جا همنشینی با خدا

ولی اله بایبوردی

02 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. در تجلّی از دری دیوارها
    هر چه در هستی بدانی از خدا

    پرتوی از نور را جانا نگاه
    رقص رقصان پای کوبان ذرّه را

    ” ذره را ”

    احسنت استاد جان سلام علیکم برادر…

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 19, 1398

      سلام

      استاد ترکمان عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حضرت دوست

      🌈🌈🌈🍃🌈🌈🌈

  2. درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین است
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا