🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هفت وادی راه را طی جان من

(ثبت: 220200) دی 14, 1398 

 

شک چرا بر پا قیامت حق نما
واقعی احوال را بینی دلا

بی وفایانی وفاداران روز
هر یکی مغبون در آن عالم سرا

خوش بر احوال آن کسانی از جهان
با فراهم توشه تقوا بی ریا

رخت خود را بسته حالا سربلند
منزلت را جایگاهی جلوه ها

هفت وادی راه را طی جان من
دور از خود از فنا فقری رها

بلعمی باعور را یادی کنی
مستجاب الدعوه ای بودش بپا

گر دعایی کرد اجابت دعوتی
واقعیّت استجابت آن دعا

عشق را معنا کنم در زندگی
معنوی عشقی برایم شد حیا

با حیا عشقی رها از روزگار
می رود جایی ولی یابد بقا

ولی اله بایبوردی

14 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      جناب رشیدی راد عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌺🌹🌺🌺🌺

  2. عالیست استادم🌸

    • سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون

      🍃🍃🍃💐🌿💐🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا