🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همرنگ کلاه سبلان

(ثبت: 1803) تیر 3, 1395 

همرنگ کلاه سبلان

گفتی که برایت هیجان داشته باشم

همواره نگاهی نگران داشته باشم

 

تا کوچه ی نبضم اثری از تو ببیند؛

اندازه ی دریا ضربان داشته باشم

 

در حسرت بوسیدن لب های تو حالی

چون تشنه ی ظهر رمضان داشته باشم

 

از مستی باد یله در موی رهایت

شرحی به بلندای زمان داشته باشم

 

هرگاه که میل سفری داشته باشی

من نیز کنارت چمدان داشته باشم

 

آن قدر کنار تو بمانم که کلاهی

همرنگ کلاه سبلان داشته باشم!

**********

زیبای غزل پرور من ! نیست توانی

در من ،که تب وتاب جوان داشته باشم

 

تو همسفر سبزه وگل باش ولی من

باید سفری رو به خزان داشته باشم!