🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همسفر

(ثبت: 243219) آذر 10, 1400 
همسفر

 

دنیامون زیباست
اما
بهارو نمیشه دید
آسمون آفتابی
اما
پرواز دو پرنده رو
نمیشه دید
قلب مون مهربون
ولی
شده سرد
تو این زمون

قصه ی من
این روزها
قصه ی خاکستریه
داره بارون میباره
از
چشم من این شب ها

شب های بی ستاره ام
شب های سرد و تار من
گریه میکنم بی صدا
خنده هام
الکی

هنوزم یعنی میشه
شنید
صدای قناری رو
یعنی میشه
قلب سرد ما رو
دوباره
خورشید گرم کنه
یعنی میشه دوباره
برگرده بهار
به خونه

ای همسفر
درد تو درده منه
این شب های
بی ستاره
تقدیر نانوشته منه
بغض و غصه رو
بیا هم بشکنیم
آره ما
میتونیم
خط بزیم
رو هر چی
که داره
ما رو به تباهی
میرسونه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا