🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همنفس

(ثبت: 213903) شهریور 4, 1398 
همنفس

دردم چه باشد همنفس…
دور از تو باشم در قفس
تا کی بسازم دار، خود
رام توام ای هم هوس
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 15 
  1. امیر جلالی

    شهریور 4, 1398

    کلّیت کار را دوست داشتم ، زیرا غمی در پس زمینه این اثر بود که دل آدمی را لمس می کرد . اما پارادکس هایی در استفاده از واژه را هم حس کردم . اما به زیبایی و صادقانه بودن این اثر دلنشین اعتراف می کنم . درود بر شما

  2. … درود بانو
    چهار مصراع قشنگی است…

    • مهتاب ایزدسرشت

      شهریور 4, 1398

      سلام استاد
      حضورتان باعث دلگرمی
      وافتخاری ست
      م. مهتاب

  3. علی معصومی

    شهریور 4, 1398

    سلام و درود
    🌿👏👏👏👏👏👏

  4. طارق خراسانی

    شهریور 4, 1398

    سلام و درود

    زیباست
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  5. محمدعلی رضاپور

    شهریور 5, 1398

    درود، احسنت🌹

    موزون سروده اید:

    مستفعلن مستفعلن

  6. محمدعلی رضاپور

    شهریور 5, 1398

    سلام و احترام، فرهیختگان بزرگوار!

    در حال گردآوری اشعار شاعران در قالب های جدید سروش و سه گلشن هستم

    تا به خواست خدا، آنها را با ذکر نام شاعران شان، ابتدا در وبلاگ نوآوری های ادبی

    و سپس اگر توفیق شد، در کتاب مستقلی منتشر نمایم.

    لطفا اگر شعری در قالب تازه ی سروش ویا قالب تازه ی سه گلشن سروده اید،

    برایم بفرستید. سپاس

    نشانی وبلاگ نوآوری های ادبی(سروش و سه گلشن):

    sorushosegolshan.blogfa.com

    • مهتاب ایزدسرشت

      شهریور 5, 1398

      سلام
      آقای رضاپور
      بنده دنبال ساده نویسی ام
      سالها طول می کشه
      این روش های قالبی وبیاموزم
      شاعری وکلماتم هم یادم میره
      اما_
      ممنون ازدعوت خوبتون
      سپاس

      • محمدعلی رضاپور

        شهریور 5, 1398

        سلام و احترام،
        واقعا چندان کار سختی نیست.
        موفق باشید!
        سپاس🌷

  7. مهتاب دوستان

    شهریور 5, 1398

    بسیار زیبا درودتان بانو مهتاب🌹

  8. آرمان مرادی

    شهریور 5, 1398

    درود بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا