🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “همه چیز زیرِ سرِ من است”

(ثبت: 267166) دی 30, 1402 

 

نگاهم را در چشم هایت جا میگذارم
و نفس هایم را درون سینه ات حبس.
بگذار لابلای این سکوت
صدای احساسمان در بیاید و
خواب از سر چشم هایمان بیفتد.
بیا لب هایمان را کمی به هم قرض بدهیم
تا کارِشان راه بیفتد و
بوسه از گوشه دهانمان چکه کند.
مرا هر شب با آغوشت در میان بگذار.
بگذار دکمه های پیراهنم
میان انگشتانت لب باز کنند.
بازوانت را زیر سَرم بگذار
میخواهم همه بدانند همه چیز زیرِ سرِ من است.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۰/۲۷

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما
    زیبا قلم زدید بانو
    👏👏👏💐💐💐

    • دنیا تیموری

      بهمن 2, 1402

      درود و سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹🌹

  2. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘
    زنده باشید به مهر

    • دنیا تیموری

      بهمن 2, 1402

      درود و بی نهایت سپاس از نگاهتون🙏🙏🌹

  3. آفرین
    سپید روسفیدی ست
    لب مریزاد

    تنها عیب اش این است که بندها از همدیگر تفکیک نشدند .
    نوع و جنس نگاهتان را دوست داشتم.

    ما ( تصویر سازی ) می کنیم , تا به واسطه ی آن تصویرسازی ( مفهوم پردازی ) کنیم .

    تصویرسازی و مفهوم پردازی , دو رویِ یک سکه اند .
    علت و معلول همدیگر هستند .
    اگر اختلالی در یکی از آنها رخ بدهد , آن اختلال را به دیگری منتقل می کند .

    برای رسیدن به تصاویر غیر کلیشه ای و ارائه ی مفاهیم غیر کلیشه ای , باید کشف تازه ای صورت بگیرد .

    این کشف تازه , به واسطه ی ( مُشاهده ) اتفاق می افتد .
    یعنی با جور دیگری نگاه کردن , به آن کشف تازه می رسیم که حاصل اش , تصاویر و مفاهیم غیر کلیشه ای خواهد بود .

    امیدوارم همین رویه و همین روال را ادامه و ارتقاء بدهید . اگرچه با در نظر گرفتن کُلیت این سپید , این امیدواری پُر رنگ است .

    موفق باشید . 👌👏👏👏

    • دنیا تیموری

      بهمن 2, 1402

      به مهر خواندید.
      سپاس فراوان از نظر و پیشنهاد ارزشمندتون🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا