🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همپای کاروان اربعین(4)

(ثبت: 6970) آبان 6, 1397 

حُبُ الحسین (ع) یَجمَعُنا

 

عشق تو مرا نمی گذارد تنها

می خواهم مهمان تو گردم اینجا

زین روست که با پای دلم آمده ام

تا بوسه ای از ضریح گیرم آقا

***

من آمده ام پیاده یعنی عاشق

درراه تو دل نهاده یعنی عاشق

گویند که ساقی الستی آقا

گیرم زتو جام باده یعنی عاشق

***

توفیق که سر در قدمت بنمایم

یک لحظه به زیر علمت آسایم

طواف کنم ضریح شش گوشه تو

تا عقده دل در حرمت بگشایم

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):