🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هم‌پیمان غم

(ثبت: 268406) اسفند 26, 1402 

 

عهدی که بستم با نی از روز ازل بود
هر غصّه‌ای را می‌چشیدم چون عسل بود

من آدمی بودم که در خود سیر می‌کرد
ما بین عشق و منطقش بحث و جدل بود

یک شاعر آشفته‌ی بی‌شهرتی که
اندیشه‌اش نوشیدنِ جامِ غزل بود

طفلی نشان دیگران می‌داد من را
دیوانگی‌ام مدّتی ضرب‌المثل بود

بودم اگر چه در میان جمع، امّا
زانوی اندوهم همیشه در بغل بود

آزرده‌ام می‌ساخت درد مردم شهر
انکار رنجی که، عیان و مستدل بود

این حالِ زیر و بم، درونم تا ابد هست
عهدی که بستم با نی از روز ازل بود

 

 

 

نظرها 11 
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 26, 1402

    درود جناب حجت عزیز و نازنین
    بینهایت لذت بردم از شعر زیبایتان
    وجود و قلمتان سبز
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏💐💐💐

    • معین حجت

      اسفند 27, 1402

      درود بر دوستم جناب گیوه چیان …
      بسیار از شما سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 26, 1402

    عهدی که بستم با نی از روز ازل بود
    درود بر جناب حجت ارجمند
    در پناه خدا از هر گزندی در امان باشید
    🙏🌸🌺🙏🌸🌺🙏💐

    • معین حجت

      اسفند 27, 1402

      درود بانو خیاط پیشه …
      سپاس از لطف شما …
      عیدتان پیشاپیش مبارک🌺🌺🌺

  3. معصومه بیرانوند

    اسفند 26, 1402

    سلام و درود بر شما
    خیلی عالیه

    • معین حجت

      اسفند 27, 1402

      درود بانو …
      سپاسگزارم🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  4. علی معصومی

    اسفند 27, 1402

    استاد حجت نازنین
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    • معین حجت

      اسفند 28, 1402

      درود استاد معصومی …سپاسگزارم🙏🌺

  5. برهان جاوید

    اسفند 29, 1402

    درود استاد حجت گرامی
    زیباست و احساس مند
    پاینده و پیروز باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

    • معین حجت

      اسفند 29, 1402

      درود…
      سپاسگزارم آقا برهان دوست بزرگوارم🌺🌺🌺

  6. مهدی سیدحسینی

    فروردین 6, 1403

    درود مجدد
    ماندگار باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا