🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هم قافیه با باران

(ثبت: 2277) مرداد 31, 1395 

یک سوره ی نو رانی  از قرآنی

شعر تر هم قافیه با بارانی

خواهی که فرشته ها به تو غبطه خورند

پرهیز کن از وسوسه ی شیطانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):