🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هم پیکر

(ثبت: 231249) شهریور 12, 1399 

 

من امروز
گناه اسکیمویی را به دوش می کشم
که دیشب
گوزنی را شکار کرده بود
بی آنکه گرسنه باشد
و او زخمدار داغی است
که پسرک
بر دل زمین گذاشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 12, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    شهریور 12, 1399

    درود
    👏🌹👏

  3. نسرین حسینی

    شهریور 12, 1399

    درود برشما👏👏👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا