🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای بوسه

(ثبت: 269310) اردیبهشت 5, 1403 
هوای بوسه

بسمه اللطیف
هوای بوسه

چو عشقت در دل این سینه بی کینه جا دارد
دلم صدها تمنا زان نگاه دلربا دارد

نگاهم کن عزیز من که چشم من به چشمانت
حکایت ها به مشتاقی یار آشنا دارد

به عشوه رو مگردان از من ای ماه پری پیکر
تماشای تو در هر حال خوب است و صفا دارد

به سر گرداندن ات می بینم آن لب های شیرینت
هوایی خوش برای بوسه های بی هوا دارد

به افسوس لبانت می دهم جانم ولی آن لب
بگو آیا سر پس دادن جان مرا دارد؟

ز عشقت بوسه ها از دور می دادم که می دیدی
ببین مهدی به کار بوسه با تو ماجرا دارد

گذشتی و نکردی اعتنا بر حال مشتاقی
ندارد عیب و جان جور تو را بر خود روا دارد

#مهدی_رستگاری
هشتم مرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
سی ام ژوئیه ۲۰۲۱ میلادی‌
غزل سرایی گروه ادبی «هفت هنر شیدایی»

دفتر شعر روزگاران‌
۱۴۶

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 5, 1403

    درود حضرت دوست
    عالی…
    وجودت پر از نور و عشق خداوند عزیز دل
    شاد و سلامت باشید👏👏👏💐💐💐

    • مهدی رستگاری

      اردیبهشت 5, 1403

      درود و عرض ارادت و سپاس برادر عزیز جناب گیوه چیان🌷🌹

  2. سیاوش آزاد

    اردیبهشت 5, 1403

    سلام
    من مجرد
    سخن از بوسه هوایی کندم ای مهدی

    • مهدی رستگاری

      اردیبهشت 5, 1403

      سلام و درود جناب آزاد‌. زمین زیر پای افرادی چون شما به لرزه در می آید‌. انشاءالله فکری بکنید برای خروج از عالم مجرد و ورود به زندگی واقعی🌹

      • سیاوش آزاد

        اردیبهشت 5, 1403

        برادر زمین ما شاء الله قرص و محکم است
        باید فکری بکنیم برای ورود در عالم مجرد
        زندگی نیز کار به این حرف ها ندارد و تحت هر شرایطی واقعی است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا