🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای خانه

(ثبت: 221858) بهمن 24, 1398 

 

هوای خانه
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
———————————-
هوای خانه چقدر سرد گشته ای دلبر
به جز هوای تو نیست هیچ اندر سر
تمام گرمی این خانه بوده و هستی
حضور تو همه شور هست در باور
نظر به گوشه کنار جهان که بندازم
فقط تویی که دو چشم مرا نموده تر
ز عطر ناب وجودت معطر است دنیا
دوباره بوی تو پیچیده ای گل احمر
چو خاطرات تو را می کنم مرور هر روز
ز صبح تا به سحر چشم دوخته ام بر در
——————————-
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا