🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای دلبر

(ثبت: 219734) دی 26, 1398 

 

در بند غم اسیرم ای شاه دل کجایی
دوری ز روی ماهت بر من شده بلایی

از عشق تو دلارام دیگر ندارم آرام
آرام من فنا رفت هنگام آشنایی

ما را ز غم مترسان بدتر ز دوریت نیست
من شاه غم،در اینجا ، عشقت کنم گدایی

چون ماهیِ گلابم افتاده در دل خاک
هر لحظه بیحضورت پرپر شدم خدایی

دلبر دگر مرنجان این قلب بی قرارم
این دل بجز هوایت دارد کجا هوایی؟

صابر ستوده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. ای شاه دل! کجایی؟🌹

  2. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب صابر ستوده
    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

  3. و تبریک سالروز میلادتان🌺🌸🌷🌹💐

  4. مينا امينی

    دی 26, 1398

    سلام
    تولدتون مبارک باشه
    با آرزوی بهترین ها💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا