🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای چشمهایت

(ثبت: 5035) آبان 23, 1396 
هوای چشمهایت

هوای چشم هایت 
همیشه 
بهار است،
اینجا هوا هوای توست
و من بی تو
غرق میشوم در
آشوب خیس نگاهی
که خواب را در چشم های من
دار خواهد زد…

دنیا.ت(ماهک)
۹۶/۸/۲۳

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):