🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیچ ماهی در بساطم نیست

(ثبت: 6279) تیر 22, 1397 

بی لطف تو ای عشق آهی در بساطم نیست

مثل کویرم برگ کاهی در بساطم نیست

کشتی به کشتی غرق می گردد به امواجم

شام سیاهم هیچ ماهی در بساطم نیست

موی پریشانم به دست بادو طوفان است

پراهن وشال وکلاهی در بساطم نیست

ویلان وسیلانم میان سرزمین خویش

لب تشنه ای هستم که چاهی در بساطم نیست

پشت سرم لبریز از سگهای ولگرد است

یک قلوه سنگ وریگ راهی در بساطم نیست

بزغاله ی کوهی ویا آهوی در بندم

خوش می چرم اما گیاهی در بساطم نیست