🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیچ ندارم

(ثبت: 215720) مهر 12, 1398 

هیچ ندارم

من قافیه را باخته ام، هیچ ندارم

جز روده ی طولانی و پر پیچ ندارم

بیماری من هجر بتان است، بجز آن

عیبی که بود درخور پا پیچ، ندارم

تا مهر بتان در دل من جای گرفته ست

دل پیچه گرفتم، بجز این پیچ ندارم

می خواهم ادامه بدهم حرف دلم را!

اما چه کنم؟! قافیه ی “هیچ” ندارم!

96/04/05 مرتکب شدم…ر.زم

#رضا_زمانیان_قوژدی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    مهر 12, 1398

    😂👏👏👏👏
    زنده باشی جناب زمانیان نازنین
    واقعا قافیه سختی انتخاب کردی
    🌿🌷🌺🌺

  3. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. سپیده طالبی

    مهر 12, 1398

    بسیار زیبا

    درودها جناب استاد زمانیان گرامی
    در پناه خداوند باشید🌺

  5. محبوبه امامی

    آذر 17, 1398

    تعبیر ارتکاب به شعر عالی بود🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا