🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیچ پرسی از چه رو رفتی سراغ اقتصاد

(ثبت: 210120) خرداد 11, 1398 

من کیم نجوای دل غوغا کند در اقتصاد
این پیام احتهاد

هر طرف بینم که بانکی نرخ دارد در اعداد
نیست پیغام جهاد

قول و فعلی نیست ظاهر هست باطن داد و داد
من نگویم هست داد

این پیام فهم قرآن گر به جا باشد چه باد
مرد ایمان اتّحاد

در سرایی که همه در رهن بانک مرگ تو یاد
کس در این گیتی نه شاد

کار دنیا با خدا شد کار مردم امتداد
نیست امداد ای وداد

هیچ پرسی از چه رو رفتی سراغ اقتصاد
پول دادی او نداد

من اگر می داشتم خود بانک بودم نه نماد
انجمادم انجماد

ملّت ایران بداند پول داری زی تو شاد
شاد بادا شاد باد

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    خرداد 11, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیباست
    👏👏👏👏

    لذت بردم
    🌹🌷🌺🌸

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 11, 1398

      سلام استاد فلاحی عزیز

      سپاس از حضور سبزتان

      🌿🌷🌸🌸🌷🌿

  2. رضا

    خرداد 11, 1398

    سلام خدمت جناب بایبوردی
    با سپاس بسیار عالی 🙏

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 11, 1398

      سلام آقا رضا

      ممنون از خوانش محبت آمیزتان

      در پناه حق

      🌿🌷❤️🌷🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا