🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 والیان قلمرو جان

(ثبت: 242970) آذر 5, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 6

دلبر و دلنواز و دلبان اید

والیانِ قلمروِ جان اید

بهترین ابتدا و پایان اید

دستیارانِ فردِ رحمان اید

“اُمَناء الرّحمان”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. بهترین ابتدا و پایان‌اید.
    سلام و درود بر شما
    چه شروع و پایانِ زیبایی

  2. سلام و احسنت بر شما🌺

  3. نسرین حسینی

    آذر 5, 1400

    زیبا بود درودها برشما جناب رضاپور عزیز
    قلمتون مانا🌺🌺

    • درود ها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر 🌺🌺🌺

  4. نسرین حسینی

    آذر 5, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا