🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 والیا جلوه حیاتی بنگر حُسن نه بد

(ثبت: 222418) اردیبهشت 1, 1399 
والیا جلوه حیاتی بنگر حُسن نه بد

 

اعترافی به نهان معرفتی خود آرا
گر چه عریان به نظر حادثه هایی ما را

سفره نانیست مهیّا چه بشر سرگردان
فقر را یاد کنی ریشه فقری به نما

طعنه ای گر بزنی فقر بسوزد ایمان
سفره ایمان بنگر جلوه گری را احیا

گر چه اوضاع جهانی نه مساعد ای دوست
کسب روزی بکند خلق جهانی هر جا

والیا جلوه حیاتی بنگر حُسن نه بد
حاکمان زور ببینی به زری فخر دلا

ولی اله بایبوردی

24 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا