🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 والی در عرش و فرش برقصد چو ذرّه ای

(ثبت: 210756) خرداد 30, 1398 

تو خالق کریمی و دریای بیکران
قاموس را چه گنجد از این قطره روان

من بنده ضعیف ام و مخلوق تو منم
عقل ام بدادی و که شناسم تو را به جان

خالق تویی و جمله جهان آفرین تو
یکتا تویی و باقی و ما راست جمله فان

از نور انورت شده هستی تجلئی
ما را ز عجز و جهل رهاندی به علم کان

مخلوق در ثنای تو اقرار می کنند
هستی به سجده جلوه یار است در مکان

عارف به یک کرشمه ساقی بها دهد
عالِم به ذکر افتد و زاهد کند فغان

والی در عرش و فرش برقصد چو ذرّه ای
از بس که بشنود ز سما دادگر امان

ولی اله بایبوردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا