🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واپسین سروش تالاب در سال پیش

(ثبت: 257938) فروردین 13, 1402 

 

واپسین سروش تالاب در سال پیش

دشتی از سبز و صورتیِّ صفا

صورت دشت، روح عاشق ما

می خرامد سروش در تالاب.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
شهریور 1401
تالاب گل نیلوفر، بابلعشق
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 13 
  1. سیاوش آزاد

    فروردین 13, 1402

    سلام بر شما
    و خداحافظ سروشان تالابی

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 13, 1402

      سلام و درود تان
      بله اگر عمری باشد، احتمالا اولین فرصت بعدی دیدارم از تالاب نیلوفر به تابستان بیفتد.

      • سیاوش آزاد

        فروردین 13, 1402

        یعنی خدا بخواهد تا تابستان خبری از سروش نخواهد بود؟

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 13, 1402

      سلام
      و دفعه ی پیش به نظرم گفته بودم سه سروش تالابی تازه در فروردین امسال سرودم که بعد که به دفترم مراجعه کردم، دیدم چهار سروش بوده است و یادم آمد سروش چهارم را.

      • سیاوش آزاد

        فروردین 13, 1402

        گل بود و به سبزه نیز آراسته شد

      • سیاوش آزاد

        فروردین 13, 1402

        ان شاء الله این سروش ها و سروش هایی که در تالاب به قلم می آیند را جمع کنید بعد در یک روز پاییزی همه را یک جا مانند جناب حاج محمدی منتشر بفرمایید سپاس

        • محمدعلی رضاپور

          فروردین 13, 1402

          البته کم تر خواننده ای همه را یک جا با هم می خواند.

  2. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌷👌👌👌👌👌🌷🌱

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 13, 1402

      سلام و درود و سپاس استاد گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🌿🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃❤️

  3. علی معصومی

    فروردین 13, 1402

    گفته بودم بهار نزدیکست
    لاله در لاله زار نزدیکست
    نغمه های هزار نزدیکست
    همسفر شو که می رود از کف

    ♤♤♤

    فرصت نوبهار خوبی هاست
    دیدن دشت لاله گون زیباست
    همه صحرا پر از گل میناست
    جشم های سیاه را وا کن

    ♤♤♤

    درودهای فراوان
    ♡♡♡

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 13, 1402

      به به
      بسیار زیبا
      درودها و سپاس ها ی فراوان تان جناب معصومی گرانقدر ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا