🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واژه حیات

(ثبت: 4692) شهریور 4, 1396 

آنکه با یک واژه آورده حیات
می برویاند زصخره صد نبات
صد نبات و صدگل وریحان و ورد
از دل سنگ آورد گلهای زرد
زردو عنابی وسرخ گل گلی
نرگس و هم نسترن یا سنبلی
صدمثال آمد ولیکن بیحدود
بیحدود و بی نهایت هم ودود
هم ودود ویا که یزدان ،حق،اله
باشداو بامؤمنان در هرکجا
هرکجاباشی بیادش اوست هم
باتو یارو یاورآید دمبدم
هرکه باشد اهل ایمانی درست
قوت دل گیردانگاراز نخست
بین تو با دیده ی دل وتدبیرها
کن زخالق هردمی تقدیرها
دست می جنبان هدر رفت ایدریغ
آفتابی روشن اما زیرمیغ
هیچ راهی نیست بهتراز رهش
ای خنک آنکوبداندردرگهش

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود برشما

    • همایون فتاح

      شهریور 6, 1396

      باسلام بزرگوار متشکرم از اینهمه الطاف پاینده باشید

  2. محمدرضا جعفری

    شهریور 5, 1396

    درود /……….

    • همایون فتاح

      شهریور 6, 1396

      باسلام واحترام جناب جعفری بنده نوازی میفرمایید بسیار متشکرم

  3. طارق خراسانی

    شهریور 6, 1396

    سلام و درود

    برخی ابیات بی نهایت روان و زیبا هستند

    دلمریزاد

    در پناه خدا

    • همایون فتاح

      شهریور 6, 1396

      باسلام و احترام حضور شما سرور گرامی لطفتان پاینده همان برخی هم که به دل شما بزرگوار نشسته جناب خراسانی باعث مباهات و خرسندی است متشکرم ازحضور سرسبزتان 

  4. جواد مهدی پور

    شهریور 6, 1396

    درود بر شما جناب فتاح عزیز

    عالی و زیبا سرودید

    بهره بردم

    زنده باشید

    • همایون فتاح

      شهریور 6, 1396

      باسلام و درود بیکران لطف شما بزرگوار که سرمدی است جناب مهدی پور عزیز بینهایت متشکرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا