🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 #واکسن_بخرید

(ثبت: 235856) بهمن 11, 1399 
#واکسن_بخرید

 

جایِ اِثباتِ اینکه از هَمه کس…

در تَمامِ اُمور… زُبدِه تَرید…

تا نَمُردیم و نیمه جانی هَست…

مَرحَمَت کرده #واکسن_بخرید

مهران اسدپور

دهم، بهمن ماه، نود و نه

#واکسن
#واکسن_کرونا
#واکسن_کرونا_مطالبه_ملی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):