🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وای از برای نان به کسی اقتدا کنم

(ثبت: 4943) آبان 5, 1396 

وای از برای نان به کسی اقتدا کنم

یا گوشه ای نشسته،  خدایا خدا کنم

 نانم ربوده اند و به قاضی برای حق 

دیدم چه زشت  بوده اگر التجا کنم

8خرداد 1392

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):