🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وحدتی یاری طلب دینی ادا

(ثبت: 222604) اردیبهشت 10, 1399 

 

1

یار را بینم نما رخ را دلا
گوشه ای بنشسته طالب جام را

جام را طالب ز ساقی جان من
جرعه ای نوشد دمی از غم رها

2

وام گیرد روز یا شب فرق لا
آن نگاهی را ،به زیبایی نما

گر تجلّی از دری ، دیوار یار
وحدتی یاری طلب دینی ادا

3

گر پریشان حال خلقی را ببینی در جهان
زیر پا له ، در میان افراد جاهل پیشگان

جاهلانی دور از ایمان و دینی جان من
تحت فرمان گرگ ظلمی را میان خلقی عیان

ولی اله بایبوردی

28 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا