🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وسعتِ خویش

(ثبت: 255049) دی 26, 1401 
وسعتِ خویش

 

ساز را خاموش کن
چون بر این منبرِ نورانیِ من
بوته ای خشک سخن می گوید !
بوته ای بی مقدار
که در این وادیِ رُخسارِ هزارآوازه
جادّه ای هست که با وسعتِ موج
دل هر رهگذری را به تماشای وصال
……………………… می برد تا دل اوج !

م جعفری

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. تا دل اوج
    شادمان سیر باشید
    سلام و درودتان

    • عرض سلام دارم استاد ///////ممنونم از نگاهتان 🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و درود جناب استاد جعفری
    صبح و روز شما بهشت

    درود، بسیار زیباست

    • عرض سلام دارم استاد ///////ممنونم از نگاهتان 🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    دی 26, 1401

    درود بر شما جناب استاد جعفری عزیز

    زیباست

    💐🙏❤️

    • عرض سلام دارم استاد ///////ممنونم از نگاهتان 🌹🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    دی 26, 1401

    سلام جناب جعفری عزیز

    چه قدر لطیف و روان

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • عرض سلام دارم استاد ///////ممنونم از نگاهتان 🌹🌹🌹🌹

  5. مهرداد مانا

    دی 26, 1401

    درود بر شما جناب جعفری

    • عرض سلام دارم ///////ممنونم از نگاهتان 🌹🌹🌹🌹

  6. نسرین حسینی

    دی 28, 1401

    درودها برشما جناب استاد جعفری عزیز وارجمند بسیار زیبا بود ودلنشین
    قلمتون نویسا 🌺🌺💚💚

    • عرض سلام دارم استاد ///////ممنونم از نگاهتان🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا