🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کمالِ انقطاع

(ثبت: 255289) بهمن 2, 1401 
کمالِ انقطاع

 

قبیله یِ تمامِ شیرهایِ جنگی وطن
هدایتِ کلامِ اعتلاست !
و دشتِ غیرت و بلندی صفا
چو ابرهایِ آسمانِ بی ریا
سفیرِ هر نوایِ آشناست !

شیارِ جادّه هایِ سُرخ را دوباره بنگرید
که ببرها چه کرده اند !
و هر پلنگِ وحشیِ مسیرِ اضطراب ، برای چیست !
که چابکی سزاست
و دخمه یِ ادب نگارِ ماست
و بامِ دشتِ ابتکار ، کمالِ انقطاع ست !
و تو عزیزِ من
چو بیشه باش
که شیر را نموده رام
که شیرها به عشقِ بیشه ها سلامت اند !
.
.
م جعفری
.
.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 2, 1401

    سلام
    درود بر شیران رزمنده ی وطن

    • محمدرضا جعفری

      بهمن 5, 1401

      عرض سلام و سپاس دارم /////ممنونم از نگاهتان🌹🌺🌺🌺

  2. سلام خدا بر جناب استاد جعفری
    وقت بخیر

    درودتان

    • محمدرضا جعفری

      بهمن 5, 1401

      عرض سلام و سپاس دارم استاد /////ممنونم از نگاهتان🌹🌺🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 2, 1401

    سلام و درود و خدا قوت

    • محمدرضا جعفری

      بهمن 5, 1401

      عرض سلام و سپاس دارم /////ممنونم از نگاهتان🌹🌺🌺🌺

  4. جواد مهدی پور

    بهمن 3, 1401

    و تو عزیزِ من
    چو بیشه باش
    که شیر را نموده رام
    که شیرها به عشقِ بیشه ها سلامت اند

    💐🙏👏👏👏👏👏

    درود بر شما استاد جعفری گرانقدر

    زیباااا ست

    بهره بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید

    💐🙏❤️🙏💐

    • محمدرضا جعفری

      بهمن 5, 1401

      عرض سلام و سپاس دارم استاد /////ممنونم از نگاهتان🌹🌺🌺🌺

  5. بهمن 3, 1401

    درود بر ایران و شیرانش🌷

    • محمدرضا جعفری

      بهمن 5, 1401

      عرض سلام و سپاس دارم /////ممنونم از نگاهتان🌹🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا