🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وسعت عالم

(ثبت: 6530) شهریور 7, 1397 

زمین جزٸی از این دنیای زیباست
وَ دنیا چشمه ی ترس و معماست
اگر مانند انسان در جهان نیست
بگو پس وسعت عالم چه معناست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 8, 1397

    سلام و درود 

    شعر زیبایی ست 

    قطعا موجود انسان باید در این عالم بی نهایت وجود داشته باشد.

    در پناه خدا

  2. ابوالقاسم کریمی

    شهریور 10, 1397

    سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا