🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “وقتی تو آمدی”

(ثبت: 268466) اسفند 29, 1402 

 

جانا
وقتی تو آمدی
در من انگار کسی شاعر شد
واژه ها مست شدند
شعر در من جوشید
و تو را زمزمه کرد.
خواب دستان تهی دست من انگار
به تعبیر رسید
پیچک دست تو
پیچید به دور تنِ من
و نگاه تو مرا سخت
به چشمت گره زد.
بوسه فریاد کشید
لب تو تاب نیاورد، لبم را بوسید
و تنم داغ شد از
وسوسه ی داغِ تنت.
اشک از پنجره ی چشم من افتاد
و در آغوش تو آن بوسه
به تکرار نشست.
در من انگار کسی عاشق شد.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۲/۱۱

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 29, 1402

    درود بر شما بانو تیموری
    شعر زیباییست…
    قلمتان مانا
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

    • دنیا تیموری

      فروردین 8, 1403

      سپاس و مهر
      مانا باشید و سلامت🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا