🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ویرایش یک شعر

(ثبت: 7147) آبان 28, 1397 

در قالب سروش(ویرایش یکی از سروش های پیشین)

چون که خورشید، توی آب افتاد

خونِ دل بر دلِ کتاب افتاد

رستمِ کشور از رکاب افتاد

جانِ میهن به التهاب افتاد

می بَرَندَش به سوی حادثه ای.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود    بزرگوار  

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا