🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ویروس تاجدار

(ثبت: 223831) اسفند 23, 1398 
ویروس تاجدار

 

ویروس تاجدار

به هر چه ثانیه هایم عذاب گشتی تو
به روی حال و هوایم خراب گشتی تو

گرفت دست تو زآغوش مادران کودک
ببین که مانع درس و کتاب گشتی تو

کدام دست بشر با ژِنت به پیوند است
که بی نشانه ترین بی جواب گشتی تو

برای کشتن آدم دلیل کافی نیست؟!
چرا که رونق این آب و تاب گشتی تو

درون آن همه ویروس تاجدار امروز
نفس بریده و عالی جناب گشتی تو

بروز جنگ تو را بوق و ساز و کُرنا نیست
ببین که موجب هر اضطراب گشتی تو

بجای موشک و بمب و هزار گونه تفنگ
هدف چه بوده؟ چرا انتخاب گشتی تو؟

دوباره نحس شدی میکروب بیو شیمی
ز پشت پنجره هایی که قاب گشتی تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درودهااااااا استاد معصومی عزیز

    بسیار عالی و نغض بود
    احسنت

    پیشا پیش سال نو را به شما تبریک عرض میکنم

    سالی بهتر این سال داشته باشید
    یا علی ع🌺🌺🌺

  2. سمیه صباح

    اسفند 23, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    جناب استاد معصومی گران ارج

    بسیار زیبا است …

    بیکران درودها بر استاد بزرگوارم و قلمِ خوش نگارش باد.

    🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 23, 1398

    🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1398

    سلام و درود

    لعنت به استکبار

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا