🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ویژه گی های انتخاب من (انتخابات)

(ثبت: 270576) تیر 4, 1403 

 

((کاندید مردم ما باید رسیده باشد
از درد و رنج ملت، قدری چشیده باشد))
صابر، حلیم و دانا، با عشق و استقامت
در راه خدمت خلق، آستین را چیده باشد

عطاالله حبیب یار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا