🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 و من گریستم

(ثبت: 241845) شهریور 31, 1400 
و من گریستم

 

و من گریستم
بسیار گریستم
در کنار تو
و آن طوفان
که ابرهای درونم را به هم می کوبید
از سوی تو می آمد

و من گریستم
به جای تو هم گریستم
برای لحظه های تنهایی
برای فریب های روزگار
برای آن قدم های غریبانه ات

و من گریستم
در کنار تو
برای عکس صورتت برابر نور
برای خاطرات تو
که بسیار بی من است

و من گریستم
بسیار گریستم
برای ما
برای رنجی که عشق می کشد

 

 

 

 

نظرها
  1. علیرضا نورایی

    شهریور 31, 1400

    بسیار زیبا و تاثیر گذار🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 31, 1400

    سلام و درود

    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    اولین شعر زیبای تان در پاک را خواندم و اگر چه بار غم بزرگی را با خود حمل می کرد از آن لذت بردم.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  3. آرزو نوری

    آذر 22, 1400

    زیباست

  4. محمد حسنی

    آذر 22, 1400

    در کنار تو
    برای عکس صورتت..

    درود ها🍂🍂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا