🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پایان جنگ

(ثبت: 214954) شهریور 26, 1398 

بانو

پایان جنگ

خیمه‌های سوخته نبود

وقتی تو

خطبه خواندی

در مجلس شراب مترسک ها

قهقهه های مستانه

خشکید

و شجره نامه یزید سوخت

این بود

پایان جنگ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 26, 1398

    سلام و درود

    خون بر شمشیر پیروز است ….

    در تمامی لحظات زندگانی پیروزی از آن کسی است که حقیقت را بفهمد …..هر چند

    که فهمیدنش سخت است ….

    🌺🌺🌺🌹🌺🌺🌺🌈🌹🌈

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 26, 1398

    … سلام جناب بیابانی عزیز
    صادقانه تمام کشیده هایت دارای حسی هستند غریب که روح آدمی را بی تاب می کنند و کوه های پابرهنه را آب…
    به آن دل و به این قلم خداوند برکت دهد و به ما فرصت تماشا…

    برای همه خیمه هستم و خشکیده
    برای تندیس خود
    هیمه!

    پ………

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا