🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز دلم

(ثبت: 225078) فروردین 21, 1399 

 

پاییز دلم باز هوایت کرده
دلتنگ تر از قبل صدایت کرده

این دختر پر غصه بارانی هم
عاشق شده است و ادعایت کرده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    فروردین 21, 1399

    سلام حانیه جون گل
    به شعر پاک خوش اومدی عزیزم
    نویسا باشی و در پناه مهر
    عیدت هم مبارک🌹🌹🌹😘

    • حانیه شجاعی

      فروردین 23, 1399

      سلام مینا جان🌹 خیلی ممنونم عزیزم🙏❤️ همچنین گلم🌺😘

    • حانیه شجاعی

      فروردین 23, 1399

      🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 21, 1399

    ماشاالله حانیه خانم گل
    احسنت بر شما
    خدا، یارت🌹🌹🌹

    • حانیه شجاعی

      فروردین 23, 1399

      سلام و درود🌹شادکام باشید🙏🌹

  3. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 21, 1399

    احسنت بر شما🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا