🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 241333) مرداد 30, 1400 

 

پاییز از راه بیاید،
دلتنگی‌ست،،،
که از دل و جان می‌ریزد!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 30, 1400

    سلام

    گوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌿

  2. فاطمه عسگرپور

    شهریور 1, 1400

    درود

    👏👏👏👏👏👏

  3. کوروش طالقانی

    شهریور 1, 1400

    درودتان

    احسنت
    دستمریزاد

    👏🙏👏

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا