🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 257833) فروردین 10, 1402 

 

هر بار دلم به وقت پاییز گرفت
دنیا به خودش رنگ غم انگیز گرفت

فردا که نیامده ست اما بُغضی
امروز نفس های مرا نیز گرفت

هر دفعه که راهی به خوشی پیمودم
اندوه مرا سخت گلاویز گرفت

با گریه در آمیخته گشتیم و جهان
از صورت ما خنده ی ناچیز گرفت

روزی ست که زندگی ببینی ، جانم
در راه فنای خویشتن خیز گرفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 10, 1402

    سلام

    عالی ست

    🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمد عشقی

      فروردین 10, 1402

      ممنون از نظر شما🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا